הקפדה על סדר וארגון במהלך פעילותו השוטפת של משרד חשובה ביותר לצורך יעילות העבודה, לצורך חסכון משמעותי בזמן עבודה, לשמירה על ארגונם המושכל של כלל המסמכים והציוד המשרדי שכן זה יסייע במניעת אי סדר שעלול להיווצר כתוצאה מעומס במסמכים, ניירת וציוד. תיוק המסמכים בצורה מסודרת באחד משלל סוגי התיקיות היעודיות לכך, בקלסר עם חוצצים מובנים או בנילוניות המותאמות לתיוק, יתרמו במידה ניכרת לשמירה על הסדר והארגון ויאפשרו למצוא במהירות רבה את המסמך הדרוש באותו רגע נתון או את האביזר המבוקש באופן מיידי. כיום קיימים שלל רב של פתרונות מתקדמים שנועדו לסייע למלאכת השמירה על הסדר והאחסון הנכון במשרדים וארגונים, פתרונות אלה בחלקם הינם פתרונות פשוטים ומובנים מאליהם בהם עושים שימוש משרדים ואף תלמידים מזה שנים ארוכות ובחלקם פתרונת טכונלוגים מתקדמים אשר נועדו להפוך את המשרד למשוכלל, מתקדם ומעודכן מבחינה טכנית. הפתרונות האפשריים כאמור מתייחסים, בין היתר, לשימוש שוטף בתיקיות קרטון קשיחות או תיקיות פלסטיק ייחודיות לאחסון של ניירת משרדית, מגוון קלסרים בגדלים שונים הכוללים חוצצים וניילונים ייעודיים לאחסון, מגוון סוגים של מהדקי דפים, מגשים, מגרות שולחן, וקופסאות אחסון אשר כולם נועדו לסייע במלאכת יעזרו האחסון יעיל של ניירת והציוד תוך שמירה על סדר על גבי שולחן העבודה.
פתרונות אחסון לעסקים
בחייו של עסק שגרתי, בין אם מדובר במשרד הייטק הנדרש למיטב הקדמה הטכנולוגית, בין אם מדובר במשרד עורכי דין הנדרש לשימוש יומיומי לשימוש בכמויות אדירות של ניירת ובמכשירי מיכון משרדי רבים לרבות סורק, מדפסות, מגרסות, כורכים מסוגים שונים ועוד, בין אם מדובר במשרד רואי חשבון אשר במקרים רבים נדרש לשמר מסמכים רבים למשך פרקי זמן ארוכים מאוד או בכל סוג אחר של עסק, קטן כגדול, יש צורך בשימוש מתמיד במוצרי תיוק ואחסון מתקדמים שיאפשרו לבצע שמירה נכונה של כלל המסמכים והציוד כאמור. שימוש נכון בקלסרים קשיחים המאפשרים לבצע רישום מסודר של כל מה שנכלל בתוכם או לחילופין שימוש בקופסאות אחסון המתוייקות היטב כל שבעת חיפושו של מסמך ידוע וברור מה כוללת קופסאת האחסון ואין צורך בפתיחתה של הקופסא והוצאת כלל המסמכים על מנת לאתר מסמך בודד, ובכך תתאפשר התנהלות נכונה וראויה תוך שמירה על עבודה מקצועית ושימור מלא של כל החומר החשוב. שמירה ואחסון נכונים עם תיוג מתאים יסייעו בידי המשרד גם כאשר יידרשו הם בהשמדה של חלק מהמסמכים שכן לעיתים נשמרים מסמכים ישנים שאין בהם צורך עוד, רק שמירה מותאמת תאפשר לאתר את המסמך כאמור בזריזות וביעילות ולהשמידו בהתאם לצורך.
פתרונות אחסון למשרד בייתי
הצורך בשמירה מתמדת על תחום הסדר והארגון בעסק ובמשרד קיים ואף מתחזק ככל שמדובר במשרד המתנהל בתוך בית שהוא גם בית מגורים. בין אם המשרד ממוקם בתוך יחידה נפרדת בתוך הבית או בין אם מוקצא לעסק שטח מסויים בתוך הבית, ההקפדה על סדר מתמיד חיונית ועשויה להשפיע על התנהלות המשרד ואיכות פעילותו וכמו כן, לא פחות חשוב מכך, על התנהלות הבית כולו שעשויה להיות מושפעת באופן ישיר במידה ובמשרד הביתי ישרור כאוס ואי סדר. הקפדה על סדר מקסימאלי במשרד בייתי תעשה על ידי שימוש שוטף בפתרונות אחסון ייעודיים דוגמת שימוש בקלאסרים, קשיחים או רכים, שימוש בחוצצים ו/או נילוניות שקופות בעלות אפשרות לסימון וקתלוג, קופסאות ייעודיות לקטלוג המשווקות במגוון צבעים וחומרים לרבות פוליגל ופלסטיק, קופסאות אחסון במגוון גדלים, אפשרויות סגירה וסגנונות עוד שלל פתרונות אחסון שיהפכו את העבודה לנכונה ויעילה הרבה יותר ויאפשרו לבית להמשיך ולהתנהל ללא תחושת אי סדר הנובעת מערמות רבות של ניירת ו/או ציוד המפוזרים בכל רחבי הבית.
פתרונות אחסון ייעודיים לניירת
אחת הבעיות המשמעותיות ביותר הקשורה לתפעול השוטף של משרדים עמה מתמודדים עסקים רבים היא התמודדות עם כמויות אדירות של ניירת משרדית אשר לעיתים מצטברת על גבי שולחן העבודה והופכת את העבודה למסורבלת וקשה במיוחד, לא כל משרד יכול לאפשר לעצמו להקצות חדר או איזור שישמש כארכיב בו תרוכז כלל הניירת ותישמר בצורה מאורגנת ועל כן נדרשים פתרונות יצירתיים יאפשר לאחסון את כמויות הניירת הגדולות בצורה שתשתלב עם אופי העבודה וההתנהלות היומיומית ללא הפרעה או פגיעה בסדר והארגון המשרדי. פתרונות אחסון ייעודיים לניירת מתייחסים לרוב לתיוק מוסדר של הניירת בקלסרים המאורגנים על פי נושאים על ידי חוצצים המסומנים, כל אחד מהם, בהתאם לנושא שלו ו/או לתאריך שלו ומאפשרים לסמן בחלקו החיצוני של הקלסר את רשימת הנושאים הקיימים בתוך הקלסר. שמירה על ניירת בתוך קלסרים איכותיים תשמר את הניירת, לאורך זמן רב, בצורה טובה ככל הניתן ותמנע בלאי של הניירת והחומרים המאוחסנים בתוכו.
הזמנת פתרונות אחסון באינטרנט
את כלל פתרונות האחסון לרבות הסוגים השונים של הקלאסרים, החוצצים, קופסאות האחסון, תיקי הפוליגל, הניילוניות המסומנות, ארגזי המגרות ועוד ניתן לרכוש במגוון גדול של ערוצים ובכללם בדרך המסורתית שהיא הגעה פיזית אל החנויות הייעודיות לממכר ציוד משרדי או לחילופין בדרך יעילה ומתקדמת הרבה יותר, קרי הזמנה של כלל הציוד הנדרש ישירות באתר האינטרנט בצורה קלה ונוחה וקבלת הציוד תוך פרק זמן קצר ביותר ישירות אל בית העסק על ידי שליח. הזמנה של הציוד המשרדי באינטרנט מקפלת בתוכה שורה של יתרונות ברורים ובכללם חסכון אדיר בזמן עבודה חשוב, אפשרות לבצע השוואת מחירים מקיפה בצורה בהירה ופשוטה מבין כלל המוצרים המופיעים באתר, קבלת המוצרים תוך פרק בזמן קצר ביותר ללא צורך בסחיבתם וכמובן שמירה מלאה על הפרטים האישיים של הלקוח ובכללם פרטי התשלום. חברת בא- קל, החברה המובילה לציוד משרדי לעסקים, מאפשרת לבצע הזמנה של כלל הציוד המשרדי הנדרש לעסק לרבות פתרונות האחסון ותיוק השונים, בצורה מהירה, פשוטה לתפעול, תוך קבלת המידע המלא אודות כל מוצר ומוצר, במחירים המשתלמים ביותר והספקה מהירה של ההזמנה ישירות אל בית העסק.
פתרונות אחסון השוואת מחירים
הריבוי הרב הקיים בתחום פתרונות האחסון, לרבות המוצרים השונים המאפשרים ניהול נכון ומוסדר של הניירת והציוד הרב והחידושים הרבים הצצים כפטריות לאחר השמש בתחום זה, מחייבים רוכש חכם לבצע תהליך מקיף של השוואת מחירים טרם כל ביצוע רכישה. השוואת המחירים צריכה לכלול פרמטרים רבים וביניהם מאפייני המוצר השונים, מידת התאמתו של המוצר לצרכיו של הרוכש וכמובן תג המחיר עימו הוא משווק תוך השוואה למחיריהם של מוצרים דומים אשר עונים על אותם צרכים. רכישת מוצר המשתייך לקטגוריית פתרונות האחסון לאחר ביצוע השוואת מחירים מקיפה תבטיח את הרכישה הנכונה והמשתלמת ביותר. אתר הבית של חברת בא קל אופיס, החברה המובילה לציוד משרדי לעסקים, מאפשר לבצע השוואה מקיפה הכוללת את כלל הפרמטרים של המוצרים השונים והזמנה ישירה אל בית העסק בזמן הקצר ביותר על ידי שליח. חברת בא קל משווקת את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר בתחום והופכת את הרכישה לקלה, מהירה ונעימה ביותר.
מוצרי אחסון ותיוק נחשבים לאחד האלמנטים המהותיים ביותר בניהול תקין של בתי עסק רבים, כך לדוגמא תיוק כלל המסמכים בקלסרים ייעודיים, בקופסאות אחסון מותאמות או בניילוניות המאפשרות תיוק מושכל, יהפכו את התנהלות המשרד למקצועית ומסודרת הרבה ביותר והכל במחירים המשתלמים ביותר.
משלוח חינם בתל אביב בקניה מעל 300 ש"ח. לייעוץ והזמנה חייגו: 03-7444737